- Organizatorji so se odločili, da se tekmovanje letos izvede le na šolski ravni. Vsak udeleženec prejme priznanje, uspešnejši bronasto priznanje.
- Tekmovanje bo potekalo od 8. 3. – 12. 3. 2021.
- Tekmovanje je odprtega tipa – sodelujejo lahko vsi zainteresirani od 2. – 9. razreda.
- Od 2. do 5. razreda se naloge rešujejo na papirju, od 6. do 9. pa na računalniku.
- Učenci, ki obiskujejo računalniške predmete se tekmovanja udeležijo v sklopu pouka (navodila bodo v eučilnici).
- Ostali zainteresirani se, prosim, prijavite. Prijavnica bo elektronska in jo prejmete preko eAsistenta.
- Prijavljeni učenci (2. – 5. razred) prejmejo tekmovalne naloge v šoli – vrnejo jih naslednji dan.
- Učenci (6.-9. razred) prejmejo kodo za prijavo.
- Naloge niso povezane z učno snovjo v šoli.
Glavni cilj Bobra je vzpodbujanje zanimanja učencev za informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) in informatike kot temeljnega znanja s tega področja.
Tekmovanje pomaga vključiti začetno zanimanje in učenje otrok o računalnikih in IKT programih v šolah. Bober vzpodbuja otroke k bolj zavzeti in kreativnejši uporabi sodobnih tehnologij in učnih aktivnosti. Učenci bi morali skupaj zbirati ideje in se pogovarjati o svojih izkušnjah. Ker IKT postaja splošno uporabljano orodje v izobraževanju, to igrivo tekmovanje lahko zagotovi, da tako fantje kot dekleta pridobijo novo znanje.
Želimo si, da bi Bober vzpodbudil učence k učenju veščin in osvajanju temeljnega znanja, ki ga bodo v prihodnosti potrebovali na trgu dela.
