- Tekmovanje bo potekalo od 6. 11. – 17. 11. 2023.
- Tekmovanje je odprtega tipa – sodelujejo lahko vsi zainteresirani od 2. – 9. razreda.
- Od 2. do 5. razreda naloge rešujejo na papirju, od 6. do 9. pa na računalniku.
- Učenci, ki obiskujejo računalniške predmete se tekmovanja udeležijo v sklopu pouka in prijava ni potrebna. Ostali se lahko priključijo v terminu, ki je predviden za določen razred.
- Učenci od 2. do 5. razreda, ki ne obiskujejo računalniških predmetov, naj se prijavijo. Prijavnica bo elektronska in jo prejmejo starši preko eAsistenta (epošta). Prijavo potrebujemo za pripravo tekmovalnih pol.
- Naloge niso povezane z učno snovjo v šoli.
- Vsak udeleženec prejme priznanje, uspešnejši bronasto priznanje, najuspešnejši (6. – 9. razred), pa se uvrstijo na državno tekmovanje.
*Glavni cilj Bobra je vzpodbujanje zanimanja učencev za informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) in informatike kot temeljnega znanja s tega področja.
Tekmovanje pomaga vključiti začetno zanimanje in učenje otrok o računalnikih in IKT programih v šolah. Bober vzpodbuja otroke k bolj zavzeti in kreativnejši uporabi sodobnih tehnologij in učnih aktivnosti. Učenci bi morali skupaj zbirati ideje in se pogovarjati o svojih izkušnjah. Ker IKT postaja splošno uporabljano orodje v izobraževanju, to igrivo tekmovanje lahko zagotovi, da tako fantje kot dekleta pridobijo novo znanje.
Želimo si, da bi Bober vzpodbudil učence k učenju veščin in osvajanju temeljnega znanja, ki ga bodo v prihodnosti potrebovali na trgu dela.